Spelen zonder wardecks

  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • : Function ereg() is deprecated in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/file.inc on line 646.
  • warning: Parameter 1 to tac_lite_node_grants() expected to be a reference, value given in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/module.inc on line 406.
  • warning: Parameter 1 to tac_lite_node_grants() expected to be a reference, value given in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/module.inc on line 406.
  • warning: Parameter 1 to tac_lite_node_grants() expected to be a reference, value given in /srv/www/cms.gifted.nl/includes/module.inc on line 406.

Index

 Spelen zonder wardecks

Het princiepe ervan is simpel, het vergt enkel enige planning.

Wanneer je start met spelen, of wanneer je besluit dat je wardecks meer dan zat bent, doe je hetvolgende.

  1. je traint je eerste character naar een niveau waar je lekker mee kunt spelen. Dat kan een asteroid en/of iceminer zijn, een BattleShip met leuke shield-tank voor lvl 3 of zelfs 4...
    zoiets is met enige planning via EveMon in 2 tot  6 maanden echt wel te doen. Zet deze in een leuke corp en speel er regelmatig mee. Enkel je learning zet je op dit punt tijdelijk uit.
    Meld deze mensen dat je een 2e character gaat opstarten en trek diegenen die leuk reageren naar een eigen kanaal.
     
  2. In plaats van dan door te leren met het eerste character doe je nu in princiepe een stap terug, of liever gezegd zijwaards. Je creert een 2e character en gaat hiermee aan de leer. Deze kan hetzelfde zijn als als de eerste, je zult dan zien dat je sneller op je einddoel bent door de ervaring van je eerste character, je kunt er ook iets totaal anders mee gaan leren. Geef dit account 2 tot 3 maanden leertijd maximaal. je hoeft er niet eens mee te spelen, als je de skills maar bijhoud.

    Zet dit character in een andere corp, het liefst iets groots met een alliance. je eerste corp en 2e corp mogen NIET in alliance met elkaar zijn.
    Houd jezelf wanneer je skills checkt actief in de main chat ervan en als er iets leuks word georganiseerd, ga lekker mee. Van grote groepen leer je het spel het snelst.
    Leer in de groep wat mensen kennen die jou wel liggen en vertel deze mensen van je eerste character, of ze zin hebben eens mee te gaan met missies/mining/whatever. Zet je learnign stil als je op een beetje leuk punt bent gekomen en start je 2e character.
     

  3. je hebt nu al een half jaar tot een jaar ervaring, en er begint waarschijnlijk iets te kriebelen, een nieuwsgierigheid, iets dat je hebt gehoord of gezien. Richt je met dit character geheel op dit bijzondere iets en leer er de skills voor. Houd dit character lekker in een NPC corp, niemand hoeft je te kennen of te weten dat jij 'stiekum' dit character ook bent. Zodra je hebt geleerd om te kunnen wat je wilt, zet je learning weer aan op een van de andere characters waar je graag mee door wilt spelen om meer dingen te leren.
     
  4. Eindresultaat:
    Wanneer een van je 2 hoofd characters word gewardeckt, geen punt, zet de learning op dat character stil en stap over naar een ander character, leer daarmee verder.
    Elke wardeck maakt je characters sterker en jij verliest geen skill-tijd, je hebt ze enkel verdeeld en jezelf daarmee zo goed als onkwetsbaar gemaakt.

     

  5. Nu komt de grootste grap.
    Meld iedereen nabij je 1e en 2e character wat je hebt gedaan. Zet het desnoods in je info voor iedereen om te lezen. Stap met character 1 of 2 uit de corp/alliance en richt je eigen corp op met de vrienden die je hebt leren kennen en bied ze hulp in het opzetten van hun eigen onkwetsbaarheid. Meld in je corp-info wat je hebt gedaan en dat wardecks dus nutteloos zijn. Je zult geen tot weinig wardecks meer krijgen en ALS je ze al krijgt spring je vrolijk lachend over. ENKEL wanneer jij dat wilt zul je in wardecks boven water komen en doen wat jij leuk vind, terugschieten, terugschelden, wat dan ook.
    Maar heb je echt geen zin in die ongein, reageer dan niet op de wardeck en laat hun nutteloos betalen terwijl jij gewoon lekker verder speelt.
    Trade geld tussen je characters, contract items... speel zijwaards in plaats van alles op 1 character.

    Zoals het spreekwoord zegt: 'don't put all your eggs in one basket'.
    Je moet misschien af en toe wisselen van character om iets gedaan te krijgen, de een mijnt, de ander doet missies, waardoor de mijner de standing niet echt heeft om te refinen, nou en. Wissel van character of laat iemand anders even voor je refinen, kleine moeite, groot plezier.
    Ben je in wardeck met echte zijkerts, stap over naar je zware missierunner of ganker, verzeker je schip tot de max en knal totaal onverwachts voor hen een van hun mijners uit een belt.

    HAVE FUN.

 Eve bied spelers deze optie, dus je zou gek zijn als je er geen gebruik van maakt.